LifeOfManda

Alla inlägg under juli 2011

Av manda - 31 juli 2011 21:54

Halloj! Sanna här, sitter i Amandas säng ska sova här.

Amanda bloggade åt míg medans jag lagade henns dator. Nu funkar den igen, tack vare mig hihi   

Idag har jag spelat mini golf med hela familjen, jag förlora tyvärr efter det tog vi en glass och sedan badade jag en stund.

Amanda har haft sina kusiner här hoppas hon hade roligt!


Ska sova här i natt, och om det är bra väder ska vi ut med henns båt så det får vi hoppas på!

Just nu passar vi Elias Amandas bror fast han sover och henned föräldrar är ute på en kvällspromena,


Ha en fortsatt bra kväll kram Sanna

Av manda - 31 juli 2011 15:11

hej!


har inte bloggat på ett tag , men ska nog börja med att jag bloggar varan dag ,hinner inte .

men nu ska jag berätta om heljen.

lördag: havet med sanna senare kom våra kusiner ,

sönda: Jag och min kusin spela sims ,


nu sitter jag hos sanna , de var inte så  mycket, men nu tänker jag och sanna göra en desien till min blogg.


pusss   

Av manda - 16 juli 2011 23:27

Hej Sanna här!


MIn underbara Amanda och hennes lille bror sitter brevid mig.

Idag har vi haft en heldag uppe på teatern i de fina vädret. Super skoj!

Sen när vi kom hem satt vi på altan och spelade gitarr efter de åkte vi upp till sjön badade och åt pizza. Nu sitter vi här i sängen och chillar.


Kran från Elias Sanna Amanda

Av manda - 15 juli 2011 17:05

heeej mina underbara bloggläsare



Idag har jag varit i stan hela dan.

Först åkte vi till nordstan shoppade sedn vart de dags för frukost /lunch birgerking,

senare blev de god middag på en  resturang.



tröja: bikbok 99kr

  byxor. bikbok 99kr           

Sommar onepiece bikbok 79kr

Magtröja gina 150kr

skinjacka bik bok 300kr


 

Av manda - 14 juli 2011 15:32


heeej sötnosar 


Nu börjar bloggandet normalt ien :)


kom hem 1 elelr 2 inatt. sov typ hela tiden heheheheh :D 


idag gick jag uppp runt 11 senare träffade ja sanna en stund, nu sitter jagoch spelar sims , och boggar på mammas data, ni som säkert undrar varör inte jag skriver om tater är för att den är inställt idag :( tyvärr


puss och kram

Av manda - 12 juli 2011 16:13

heej :)



fick precis internet eller a fick de igår men bloev inget bloggande , åkte bil i  6 timmar as jobbigt, kom fram rint 4-5 venne tror de, just de vi stanade till vid ullared jag köpte en bekini och en byxdrekt och lite andra saker så ahr inte haft så mycket att göra blogga,


idag var vi i city (stan ) som de kallar det här, blev lite shoppande de också, en fin klänning och ett fint deadem till avslutnings klänning på teatern , fast nu suttre jag och softar i mitt rum här, mina kusiner som har hyrt stugan paxade nämligen ett rum till mig hahahah as glad <3


puss och kram

Av manda - 10 juli 2011 23:04

chha chha  


Teater idag igen , vi spelar 6 förestllningar i veckan .

vid 7 kom vi hem , senare gick jag och pappa till min kusins kalass, var typ slut när vi kom :(, men de gjorde inget :)

vi sjösatate en kanot i stensjö, jag och marcus padlade jag typ skakade den så de kom in vatten hahahah.


min under bara sanna gjorde en fin video på mig på youtibe


OCH NU SITTER JAG MED  härlig musik och ska ta en glass


puss och kram


Av manda - 9 juli 2011 22:45

chhaa  


teater från kl.11-19 varmt men härligt att träffa alla, när jag kom hen hoppade jag in i min onepiece med engång  och gick till sanna, först spelade vi kubb jag vann hahahahha.

sen fixade sanna min heder,

nu sitter jag i soffan och och myser, tittar på film



Puss och kram

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2011 >>>

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards